Ai fost dezabonat de la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Oferte Baile Olanesti
1 noapte (4 Dec - 5 Dec)
Sună la 0743 807 678 | 0743 807 678

Tratament Hotel Central, Baile Olanesti - 3 stele

Str. Trada Băilor Nr. 15, Baile Olanesti Vezi pe Hartă Vezi Street View

Vezi toate Ofertele Speciale

Tratament Hotel Central Baile Olanesti

Servicii incluse:
  1. cazare minim 5 nopți
  2. TVA
  3. mic dejun bufet suedez
  4. fişă cont în valoare de 100 RON/pers/zi  Din care nu se comanda bauturio
  5. tratament: consultație medicală + 3 proceduri fizioterapie/zi
  6. acces la centrul Spa
* Tratamentul se efectuează de luni până vineri.
* Turiștii trebuie să prezinte la recepție bilet de trimitere de la medicul de familie și cardul de sănătate.
* Opțional:
- cura de ape 22 RON/persoană/zi
- injecții pentru alergii 30 RON/persoană/zi

* Centru Spa se afla vis-a-vis de Hotel Imperial și pune la dispoziția turiștilor prosoape și halate gratuit.
* Masa se servește la restaurantul Hotelului Imperial.
* Pentru sejururi mai lungi de 5 nopţi, în intervalul perioadei afişate, tariful de noapte suplimentară se înmulţeşte cu numărul de nopţi dorite.

1. Alege perioada

Valabilitate
Tip masă
Sejur
Tarif/Persoană
Alege
Fișă Cont
5 nopți

De la 1,250 RON

2. Alege camera

Politicile de la Hotel Central

Mențiuni tarife

Check-in/Check-out

Anulare

Politici copii

Animale de companie

Informații suplimentare

Nu sunt prezentate politici speciale.
Check-in: Ora 16:00
Check-out: Ora 12:00
Nu sunt prezentate politici speciale.
CAMERA DUBLA ,poate gazdui :
- 2 adulti si un copil pana in cinci ani
- 2 adulti , un copil pana in 5 ani si un copil pana 12 ani , care beneficiaza de pat suplimentar si achita 100 lei / zi
CAMERA TRIPLA poate gazdui 3 adulti sau 2 adulti si un copil peste 12 ani
APARTAMENT poate gazdui 4 adulti sau 2 adulti si 2 copii peste 12 ani
Copiii cu varsta pana in 5 ani au gratuitate la cazare , mic dejun si acces la spa
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.