Ai fost dezabonat de la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Oferte Baile Felix
1 noapte (9 Sep - 10 Sep)
Sună la 0743 807 678 | 0743 807 678

Tratament cu Pensiune completa Hotel Padis, Baile Felix - 3 stele

Str. Strada Victoria 1, Baile Felix Vezi pe Hartă Vezi Street View

Vezi toate Ofertele Speciale

Tratament cu Pensiune completa Hotel Padis Baile Felix

Servicii incluse:
  1. Cazare 6, 8, 10 sau 12 nopţi
  2. MASA : PENSIUNE COMPLETA( MIC DEJUN TIP BUFFET SUEDEZ, PRANZ –MENIU FIX,CINA-MENIU FIX) SAU DEMIPENSIUNE (MIC DEJUN SI CINA TIP BUFFET SUEDEZ)
  3. Tratament (4 proceduri/zi )/5, 6, 8  sau 10 zile
Tratamentul-cu bilet de trimitere de la medicul de familie+cardul de snatate.

Tratament cu Pensiune completa - Inclus

* Tratamentul se efectuează de Luni până Vineri.
* Turiştii sosiţi la tratament trebuie să prezinte medicului din hotel cardul de sănătate şi bilet de trimitere pentru servicii medicale în sistemul asigurărilor sociale de sănătate tip. În caz contrar vor achita la recepţie diferenţa pentru serviciile de tratament pentru turiştii neasiguraţi.

1. Alege perioada

Valabilitate
Tip masă
Sejur
Tarif/Persoană
Alege
Pensiune Completa
6 nopți

De la 2,240 RON

Pensiune Completa
8 nopți

De la 2,920 RON

Pensiune Completa
10 nopți

De la 3,700 RON

Pensiune Completa
12 nopți

De la 4,480 RON

Pensiune Completa
6 nopți

De la 1,910 RON

Pensiune Completa
8 nopți

De la 2,480 RON

Pensiune Completa
10 nopți

De la 3,150 RON

Pensiune Completa
12 nopți

De la 3,820 RON

2. Alege camera

Politicile de la Hotel Padis

Mențiuni tarife

Check-in/Check-out

Anulare

Politici copii

Animale de companie

Informații suplimentare

Nu sunt prezentate politici speciale.
Check-in: Ora 14:00
Check-out: Ora 12:00
Nu sunt prezentate politici speciale.
Nu sunt prezentate politici speciale.
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.