Ai fost dezabonat de la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Oferte Calimanesti Caciulata
1 noapte (22 Noi - 23 Noi)
Sună la 0743 807 678 | 0743 807 678

Tratament cu Fisa Cont Hotel Cozia, Calimanesti Caciulata - 3 stele

Str. Calea Lui Traian 794, Calimanesti Caciulata Vezi pe Hartă Vezi Street View

Vezi toate Ofertele Speciale

Tratament cu Fisa Cont Hotel Cozia Calimanesti Caciulata

Servicii incluse:
  1. cazare 6, 9, 12 sau 16 nopţi
  2. TVA
  3. fişă cont
  4. tratament (2 proceduri/zi + 2 BONUS) /5, 7, 10  sau 12 zile
  5. Tratament gratuit Sambata
  6. De luni pana joi 50% reducere la acces Aqua Park 
  7. serviciile de cazare includ 9% TVA. În cazul în care între data achitării serviciilor și data prestării efective a acestora, cota de TVA se va majora, turiștii vor achita diferența de tarif la Dispecerat/Recepția Hotelului, la sosire.
Servicii incluse:
  • IMOPRTANT:
SE VA APLICA COTA DE TVA IN VIGOARE LA DATA PRESTARII SERVICIILOR. IN CAZUL IN CARE INTRE DATA ACHITARII IN AVANS A SERVICIILOR SI DATA PRESTARII EFECTIVE A  ACESTORA, COTA DE TVA SE VA MAJORA,TURISTII VOR ACHITA DIFERENTA DE TARIF LA DISPECERAT/RECEPTIA HOTELULUI

În funcție de disponibilitate, repartizarea camerelor se face la recepție într-unul dintre cele 3 corpuri: Căciulata, Cozia sau Oltul.

ntrarea este Duminica.

Valoarea fișei cont este de 60 RON/pers./zi

Tratamentul se efectuează de luni până vineri.

Turiștii trebuie să prezinte bilet de trimitere de la medic și cardul de sănătate activat. În caz contrar, serviciile de tratament vor fi încasate la tarif maxim, iar turistul va fi obligat să achite diferența

Tarife copii :

- Copiii sub 7 ani = gratuit (cazare în cameră cu 2 adulți, fără pat suplimentar)

- Copiii sub 7 ani = 35 lei/zi/copil (opțional masa în sistem card valoric)

- Copiii între 7 și 16 ani = 120 lei/zi (pat suplimentar + masa în sistem card valoric de 30 lei/zi)

În restaurantele Complexului Balnear Cozia (Căciulata, Oltul și Cozia) este obligatorie ținuta decentă.(OBLIGATORIU PANTALON LUNG PENTRU BARBATI )

 

Tratament cu Fisa Cont - Inclus

Turiștii trebuie să prezinte bilet de trimitere de la medic și cardul de sănătate activat. În caz contrar, serviciile de tratament vor fi încasate la tarif maxim, iar turistul va fi obligat să achite diferența

1. Alege perioada

Valabilitate
Tip masă
Sejur
Tarif/Persoană
Alege
Fișă Cont 60 RON/pers./zi
6 nopți

De la 1,365 RON

Fișă Cont 60 RON/pers./zi
9 nopți

De la 1,907 RON

Fișă Cont 60 RON/pers./zi
12 nopți

De la 2,507 RON

Fișă Cont 60 RON/pers./zi
16 nopți

De la 3,170 RON

Fișă Cont 60 RON/pers./zi
6 nopți

De la 1,425 RON

Fișă Cont 60 RON/pers./zi
9 nopți

De la 2,005 RON

Fișă Cont 60 RON/pers./zi
12 nopți

De la 2,675 RON

Fișă Cont 60 RON/pers./zi
16 nopți

De la 3,385 RON

2. Alege camera

Politicile de la Hotel Cozia

Mențiuni tarife

Check-in/Check-out

Anulare

Politici copii

Animale de companie

Informații suplimentare

1. Tarifele Standard (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe cameră, pe noapte și includ TVA și servicii masă sub forma de fișă cont și sunt valabile pentru sejururi de minim 2 nopți.
2. Pentru sejururi mai lungi, te rugăm să consulți secțiunea Oferte.
3. Taxa de stațiune se achită la recepție.
4. În funcție de disponibilitate, repartizarea camerelor se face la recepție într-unul dintre cele 3 corpuri: Căciulata, Cozia sau Oltul.
Check-in: Ora 16:00
Check-out: Ora 12:00
Nu sunt prezentate politici speciale.
Tarife copii :
- Copiii sub 7 ani = gratuit (cazare în cameră cu 2 adulți, fără pat suplimentar)
- Copiii sub 7 ani = 30 lei/zi/copil (opțional masa în sistem card valoric)
- Copiii între 7 și 16 ani = 120 lei/zi (pat suplimentar + masa în sistem card valoric de 30 lei/zi)
Nu este permis accesul cu animale de companie.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.