Ai fost dezabonat de la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Oferte Baile Herculane
1 noapte (4 Feb - 5 Feb)
Sună la 0743 807 678 | 0743 807 678

Tratament Balneo Activ Inscrieri Timpurii Hotel Domogled, Baile Herculane - 3 stele

Str. Complexelor 2, Baile Herculane Vezi pe Hartă Vezi Street View

Vezi toate Ofertele Speciale

Tratament Balneo Activ Inscrieri Timpurii Hotel Domogled Baile Herculane

Servicii incluse:
  1.  cazare 7, 10 sau 12  nopti
  2. pensiune completa (bufet suedez)
  3. 15, 24 sau 30 proceduri tratament/persoana/sejur in fucntie de oferta aleasa (3 proceduri/zi timp de 5, 8,sau 10 zile)
  4. consultatia medicala
  5. Oferta este valabila pentru plata integrala in 3 zile lucratoare
Oferta nu include:
• taxa de statiune

Observații:
• In cazuri speciale, cand numarul turistilor este redus sub 20 persoane masa tip bufet se va servi sub forma de fisa cont; 
• acces gratuit la piscina interioară încălzită cu apă dulce, atunci când funcționează 
• accesul la zona SPA se achită separat la fața locului 
• Pentru turiștii care NU prezintă biletul de trimitere, se va acorda o singură procedură de tratament/zi (excepție sâmbătă, duminică și sărbători legale) în
cuantumul celor 15 lei – conform tipului de pachet ales, dar numai în condițiile achitării taxei de consultație în valoare de 50 lei. În cazul în
care turiștii nu doresc achitarea taxei de consultație, nu se va putea efectua nicio procedură de tratament, pachetul neputând fi modificat.
Taxa de consultație se va achita la recepția hotelului! 
• Turiștii care optează pentru tratament cu sejur mai mic de 7 ( șapte ) nopți pot achita pachetul de cazare cu pensiune completă din tarife TRANZIT/ODIHNĂ, iar la recepție taxa de consultație de 50 lei/persoană și
contravaloarea procedurilor de tratament prescrise de medic. 

• Tarife copii:
A. copiii pana la 3 ani beneficiaza de GRATUITATE la cazare si masa, fără pat suplimentar;
* opțional pat suplimentar cu mic dejun = 110 lei/zi
* opțional pat suplimentar cu pensiune completa = 200 lei/zi 
B. primul copil cu varsta intre 4 si 17 ani:
- pat suplimentar + mic dejun = 110 lei/zi 
- pat suplimentar + pensiune completa = 200 lei/zi 
C. al doilea copil cu varsta intre 4 si 17 ani:
- cazare in pat cu parintii + mic dejun = 65 lei/zi 
- cazare in pat cu parintii + pensiune completa = 155 lei/zi 

1. Alege perioada

Valabilitate
Tip masă
Sejur
Tarif/Persoană
Alege
Pensiune completa bufet suedez
7 nopți

De la 1,300 RON

Pensiune completa bufet suedez
10 nopți

De la 1,810 RON

Pensiune completa bufet suedez
12 nopți

De la 2,120 RON

Pensiune completa bufet suedez
7 nopți

De la 1,300 RON

Pensiune completa bufet suedez
10 nopți

De la 1,810 RON

Pensiune completa bufet suedez
12 nopți

De la 2,120 RON

2. Alege camera

Politicile de la Hotel Domogled

Mențiuni tarife

Check-in/Check-out

Anulare

Politici copii

Animale de companie

Informații suplimentare

1. Tarifele Standard (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe cameră, pe noapte și includ TVA, mic dejun.
2. Taxa de staţiune se achită la recepție.
3. Pentru sejururile de odihnă sau tratament cu pensiune completă, vă rugăm să consultaţi secţiunea <Oferte Speciale>.
4.  Hotelul dispune de parcare privată (orientativ 15 RON/zi/), se poate achita la recepție.
Check-in: Ora 16:00
Check-out: Ora 12:00
Nu sunt prezentate politici speciale.
A. copiii pana la 3 ani beneficiaza de GRATUITATE la cazare si masa, fără pat suplimentar;
* opțional pat suplimentar cu mic dejun = 110 lei/zi 
* opțional pat suplimentar cu pensiune completa = 200 lei/zi
B. primul copil cu varsta intre 4 si 17 ani:
- pat suplimentar + mic dejun = 110 lei/zi 
- pat suplimentar + pensiune completa = 200 lei/zi 
C. al doilea copil cu varsta intre 4 si 17 ani:
- cazare in pat cu parintii + mic dejun = 65 lei/zi 
- cazare in pat cu parintii + pensiune completa = 155 lei/zi
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.