Termeni şi Condiţii
Vă rugăm să citiţi cu atenţie aceşti termeni şi condiţii contractuale înainte de a utiliza pagina de internet www.DirectRomania.ro.
I. Site
DirectRomania.ro este un site operat de DirectRomania (Compania) cu sediul în Bucureşti, . Vă rugăm să notaţi că toată corespondenţa privind Serviciul de Relaţii cu Clienţii va trebui trimisă la această adresă.
II. Acceptarea Termenilor şi Condiţiilor
III. Serviciile DirectRomania.ro. DirectRomania.ro prin DirectRomania vă pune la dispoziţie un site dedicat turismului intern. Scopul său este de a vă ajuta în planificarea sejurului sau a călătoriei dorite prin numeroasele oferte de cazare şi articole de informare din şi despre toată România
IV. Obligaţiile părţilor
Utilizatorul: Confirmă că are întreaga putere legală sau că este capabil să îşi asume obligaţii legale, având în vedere că prin acceptarea acestor Termeni şi Condiţii, Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate financiară referitor la utilizarea Sistemului. Se angajează să folosească Sistemul exclusiv pentru rezervarea sau cumpărarea biletelor de cazare si pachetelor turistice, în condiţii legale, evitând orice acţiune rău intenţionată menită să îi aducă (Utilizatorului) foloase necuvenite. Nu va face rezervări folosind identităţi false sau sa plătească pentru aceste rezervări cu carduri de credit pentru care nu deţine acceptul titularului de a le folosi. Compania: Se angajează să ofere servicii la cele mai înalte standarde tuturor Clienţilor ce apelează la serviciile sale, fie prin intermediul site-ului www.DirectRomania.ro, fie prin intermediul Call Center-ului. Va face tot posibilul pentru a remedia eventualele defecţiuni survenite în cadrul Sistemului în cel mai scurt timp. Va reprezenta Utilizatorul în relaţia cu hotelierii; totuşi, Utilizatorul va avea dreptul de a contacta direct unitatea de cazare în vederea rezolvării cerinţelor sale, înţelegând că soluţia adoptată este răspunderea sa şi nu implică în nici un fel Compania.
V. Informaţiile publicate pe Site DirectRomania oferă prin intermediul DirectRomania.ro informaţii cu titlu general, cu scop consultativ. Vă rugăm notaţi că informaţiile publicate pe Site pot fi modificate oricând. Textele, imaginile şi facilităţile prezentate sunt oferite de către hoteluri şi preluate de pe site-urile proprii, unităţile de cazare purtând răspunderea pentru veridicitatea datelor. DirectRomania nu garantează că informaţia de pe Site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul să corectăm erorile (corectabile) de îndată ce ne sunt aduse la cunoştinţă. De asemenea, DirectRomania nu poate fi făcut responsabil pentru eventualele inadvertenţe apărute pe site şi nu poate fi ţinut răspunzător pentru calitatea serviciilor de cazare şi masă prestate de hoteluri, orice reclamaţie în acest sens se va depune de către turist direct la recepţie.
VI. Obligaţiile utilizatorului
Sunteţi de acord să respectaţi următoarele obligaţii incluzând (fără a se limita): - responsabilitatea financiară pentru toate tranzacţiile efectuate în contul sau numele Dvs. . - aveţi vârsta peste 18 ani şi capacitatea legală de iniţia acţiuni juridice - garantarea veridicităţii datelor furnizate despre Dvs. sau membrii familiei Dvs. - neutilizarea Site-ului în scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase. - interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii - obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afişa, licenţia sau reproduce conţinutul Site-ului cu excepţia utilizării în scop personal şi necomercial a unei singure copii a informaţiei conţinută în Site.
VII. Limitarea răspunderii
Responsabilitatea privind corectitudinea şi acurateţea datelor turiştilor, datelor de contact, cărţilor de credit sau a datelor de facturare utilizate în efectuarea unei rezervări îi revine în totalitate Utilizatorului, Compania neputând fi trasă la răspundere în cazul în care Utilizatorului i se aduce un prejudiciu ca urmare a nerespectării acestei prevederi.
Anumite tarife promoţionale disponibile pe site-ul www.DirectRomania.ro sunt supuse anumitor condiţii speciale de rezervare. Această regulă se aplică în special Pachetelor Early Booking ce trebuie rezervate şi achitate integral în avans şi care nu sunt rambursabile.
VIII. Anulări şi modificări
În cazul în care doriţi anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziţionat (şi Hotelierul permite acest lucru), este responsabilitatea Dvs. de a informa în scris sau telefonic DirectRomania despre intenţiile Dvs. În anumite cazuri este posibil să nu puteţi anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui să respectaţi anumite cerinţe pentru aceste acţiuni. DirectRomania sau Hotelierul acceptă toate formele de cereri scrise. DirectRomania sau Hotelierul nu pot anula / modifica serviciul turistic înainte de a primi cererea Dvs. fermă. Puteţi anula rezervarea Dvs. prin intermediul Site-ului în concordanţă cu termenii şi condiţiile Hotelierului. În eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), DirectRomania îşi rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acţiune. Aceste taxe diferă faţă de taxele impuse direct de către Hotelier.
IX. Efectuarea rezervării, metode de plată şi emiterea documentelor de calatorie.
1. Căutare Cazare Utilizatorul va putea căuta cazare care să îndeplinească criteriile sale, utilizând formularul de căutare, prin alegerea destinaţiei sau direct a hotelului, selectarea perioadei dorite (Sosire – Plecare), a tipului şi numărului de camere dorit şi apăsarea butonului!
2. Completarea unui formular cu datele sale personale.
3. Confirmarea rezervării
Utilizatorul primeşte confirmarea preluării solicitării de rezervare la adresa de e-mail specificată anterior. Confirmarea include: numărul rezervării, informaţii despre hotelul ales, perioada sejurului, costul total al rezervării şi metoda de plată. Utilizatorul este obligat să citească şi să accepte acest statut, precum şi să-şi însuşească informaţiile privind condiţiile de plată. Parcurgerea tuturor paşilor prezentaţi vor fi obligatorii pentru rezervarea unui sejur online. Costul total al sejurului este exprimat fie în RON fie în EUR, în funcţie de fiecare hotelier în parte şi poate include: cazare, taxele locale şi masa. Confirmarea unei rezervări are loc după verificarea disponibilităţii pentru perioada solicitată de către unul din consultanţii nostri în turism şi blocarea camerei de către unitatea de cazare, pentru maxim 48 de ore. După primirea solicitării de rezervare, DirectRomania poate contacta Clientul în vederea verificării datelor sale personale şi pentru a confirma oferta. Dacă acest contact nu va fi posibil, Compania nu va putea fi trasă la răspundere pentru efectuarea rezervării în condiţiile expuse în rezervare.
4. Metode de plată Pentru a cumpăra un sejur prin intermediul site-ului www.DirectRomania.ro sau prin Call Center-ul DirectRomania, Compania pune la dispoziţie patru metode de plată:
- Transfer bancar - Depunere de numerar la BCR - Plata cash la sediul DirectRomania.ro din Bucureşti - Plata la Recepţie
Utilizatorul poate alege metoda de plată pe care o preferă în cadrul completării formularului cu datele sale personale înainte de transmiterea cererii de rezervare.
Atunci când se alege opţiunea „Transfer bancar” ca metodă de plată, Utilizatorul se obligă să plătească DirectRomania suma datorată în termen de 48 de ore de la efectuarea rezervării şi să trimită în cel mai scurt timp prin e-mail sau prin fax copia ordinului de plată sau a foii de depunere, respectiv să confirme telefonic trimiterea documentului şi să se asigure că documentul a fost recepţionat într-o formă lizibilă. Achitarea unui serviciu prin transfer bancar se poate face numai după rezervarea respectivului serviciu, confirmarea tarifului de către Serviciul clienţi şi eliberarea unei Facturi proforme, într-unul din conturile: Cont RON: RO74RNCB0075115032410001 Cont EUR: RO20RNCB0075115032410003
Transferul trebuie făcut pe numele şi prenumele Utilizatorului sau al turistului şi trebuie să includă numărul Facturii. Lipsa unor menţiuni clare pe ordinul de plată cu privire la numărul Facturii şi numele turistului poate duce la imposibilitatea identificării rezervării, situaţie în care DirectRomania nu va putea fi trasă la răspundere pentru neconfirmarea rezervării în timp util. Voucherele pentru rezervarile efectuate prin intermediul transferului bancar sau a plăţilor în numerar vor fi emise de către Companie în ziua în care suma datorată va ajunge în conturile menţionate mai sus. Comisioanele aferente plăţii prin transfer bancar vor fi suportate în întregime de către plătitor, DirectRomania rezervându-şi dreptul de a nu emite Voucherul atâta timp cât întreaga sumă datorată nu se află în conturile de mai sus. Atenţie! Hotelierii menţin rezervările pentru nu mai mult de 48 de ore de la momentul rezervării dar, în cazul unora, această perioadă se reduce la 24 de ore sau chiar mai puţin, în funcţie de data începerii sejurului. Depăşirea acestui termen presupune anularea rezervării Utilizatorului. Compania nu îşi asumă nicio responsabilitate privind anularea rezervărilor datorată întârzierilor în efectuarea plăţilor către conturile sale.
5. Factura Compania va elibera, pentru fiecare rezervare, o factură fiscală, folosind datele de facturare oferite de Utilizator. În cazul în care Utilizatorul nu specifică date de facturare separate, Compania va emite factura pe numele plătitorului. Factura fiscală se emite în RON, indiferent de moneda în care a fost efectuată rezervarea, cursul aplicat pentru facturare fiind cursul Băncii Naționale a României (BNR). Factura se trimite, prin e-mail (la adresa de e-mail oferită de Utilizator) . Conform legilor în vigoare, factura se consideră original fără semnătura şi ştampila Companiei. Totuşi, în cazul în care Utilizatorul doreşte acest lucru, Compania poate trimite prin curierat (pe cheltuiala Utilizatorului) un exemplar semnat şi ştampilat.
6. Voucher DirectRomania emite Voucherul după confirmarea efectuării plăţii iar turistul are obligaţia să se prezinte cu documentul la recepţia unităţii de cazare, în lipsa acestuia riscând să nu fie cazat.
7. Expediere Vouchere Voucherele vor fi trimise automat la adresa de e-mail specificată în cadrul completării formularului cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare. Astfel este obligatoriu ca adresa e-mail menţionată în timpul procesului de rezervare să fie validă şi activă, Compania neputând fi trasă la răspundere în cazul unui prejudiciu adus turistului deoarece Voucherul nu este primit la timp.
8. Expedierea Voucherelor tipărite La cerere, DirectRomania va expedia, pe cheltuiala Utilizatorului, Voucherele tipărite în maxim 2 zile lucrătoare. Biletele vor fi trimise Turistului ca şi “Scrisoare recomandată” la adresa specificată ca adresă de corespondenţă, în cadrul completării formularului cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare.
X . Modificarea sau anularea rezervării datorită Unităţilor de Cazare.
Orice informaţie referitoare la posibile schimbări în rezervarea deja efectuată vor fi comunicate de către angajaţii DirectRomania fie telefonic, fie la adresa de e-mail specificată în momentul primirii notificării oficiale de la hotelier. DirectRomania nu îşi va asuma responsabilitatea pentru pierderile survenite în urma unei greve a angajaţilor hotelului, a unor situaţii de forţă majoră (intervenţii guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundaţii, accidente, furtuni, atacuri teroriste, acţiuni industriale) sau a oricărei situaţii independente de controlului direct al DirectRomania ce rezultă în anularea rezervării.
XI. Rambursarea costului rezervării În cazul anulării unei rezervări deja achitate, prin www.DirectRomania.ro, efectuată la o dată anterioară datei de plecare, turistul trebuie să fie conştient că penalizările rezultate în urma operaţiunii vor fi impuse de hotelier în funcţie de politicile de anulare şi rezervare. Unele sejururi achiziţionate în regim promoţional nu permit modificări (cum ar fi pachetele Early Booking, etc) sau rambursarea sumei achitate, nici măcar în cazul anulării la o dată anterioară datei de plecare. Anularea sau neprezentarea înseamnă pierderea sumei totale plătită pentru acest tip de sejur.
XII. Reclamaţii
În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris, clar si explicit, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Companiei, pe adresa biroului DirectRomania () sau prin e-mail la adresa . cât si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului). Atât Compania cât si prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Companiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea calătoriei, Compania urmând ca, în termen de 5 zile calendaristice, să comunice turistului despagubirile care i se cuvin.
XIII. Securitatea datelor personale
DirectRomania respectă în totalitate legislaţia privind securitatea datelor personale ale Utilizatorului şi se angajează să nu înstrăineze aceste date către terţe părţi. Când utilizează formularul cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare, Utilizatorului i se va cere să introducă anumite informaţii personale, indispensabile pentru confirmarea rezervării şi pentru emiterea corectă a rezervării. De fiecare dată când se transmite o cerere de rezervare, Compania va trebui să trimită către hotelieri informaţii despre: nume, prenume şi în cazul copiilor, date despre vârsta acestora. Datele personale sunt stocate de către DirectRomania într-o bază de date ce este folosită exclusiv intern şi face posibilă analiza, de către Companie, a dorinţelor şi comenzilor Clientului.
DirectRomania deţine autorizarea de prelucrare a datelor cu caracter personal număr 23228, în conformitate cu legea nr.677/2001, modificată şi completată. DirectRomania va face tot posibilul ca fiecare Utilizator să aibă acces la produse noi, servicii sau promoţii prezentate pe www.DirectRomania.ro. Prin urmare, Compania îşi rezervă dreptul de a informa Utilizatorul cu privire la campanii promoţionale. Utilizatorul poate opta pentru renunţarea la aceste informaţii, trimiţând un e-mail la adresa . În vederea acceptării acestui statut, Utilizatorul confirmă autenticitatea datelor sale personale şi, în acord cu Legea pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date - nr.677 / 2001, este de acord cu stocarea şi procesarea acestor date. Utilizatorul poate, ulterior, verifica şi modifica aceste date.
XIV. Dispoziţii finale
DirectRomania îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea unui Utilizator şi a renunţa la contract, restituind plăţile efectuate (dacă există), fără a justifica o astfel de acţiune. DirectRomania îşi rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii şi condiţiile precum şi statutul companiei. Clientul are obligaţia de a citi Termenii şi condiţiile şi statutul companiei înainte de efectuarea rezervării iar prin acceptarea lor este legat de dispoziţiile valabile la data efectuării rezervării sau a cumpărării sejurului. În cazul în care anumite aspecte nu sunt reglementate în prezentul Statut, acestea sunt supuse Codului Civil şi legilor române în vigoare.
I. Site
DirectRomania.ro este un site operat de DirectRomania (Compania) cu sediul în Bucureşti, . Vă rugăm să notaţi că toată corespondenţa privind Serviciul de Relaţii cu Clienţii va trebui trimisă la această adresă.
II. Acceptarea Termenilor şi Condiţiilor
III. Serviciile DirectRomania.ro. DirectRomania.ro prin DirectRomania vă pune la dispoziţie un site dedicat turismului intern. Scopul său este de a vă ajuta în planificarea sejurului sau a călătoriei dorite prin numeroasele oferte de cazare şi articole de informare din şi despre toată România
IV. Obligaţiile părţilor
Utilizatorul: Confirmă că are întreaga putere legală sau că este capabil să îşi asume obligaţii legale, având în vedere că prin acceptarea acestor Termeni şi Condiţii, Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate financiară referitor la utilizarea Sistemului. Se angajează să folosească Sistemul exclusiv pentru rezervarea sau cumpărarea biletelor de cazare si pachetelor turistice, în condiţii legale, evitând orice acţiune rău intenţionată menită să îi aducă (Utilizatorului) foloase necuvenite. Nu va face rezervări folosind identităţi false sau sa plătească pentru aceste rezervări cu carduri de credit pentru care nu deţine acceptul titularului de a le folosi. Compania: Se angajează să ofere servicii la cele mai înalte standarde tuturor Clienţilor ce apelează la serviciile sale, fie prin intermediul site-ului www.DirectRomania.ro, fie prin intermediul Call Center-ului. Va face tot posibilul pentru a remedia eventualele defecţiuni survenite în cadrul Sistemului în cel mai scurt timp. Va reprezenta Utilizatorul în relaţia cu hotelierii; totuşi, Utilizatorul va avea dreptul de a contacta direct unitatea de cazare în vederea rezolvării cerinţelor sale, înţelegând că soluţia adoptată este răspunderea sa şi nu implică în nici un fel Compania.
V. Informaţiile publicate pe Site DirectRomania oferă prin intermediul DirectRomania.ro informaţii cu titlu general, cu scop consultativ. Vă rugăm notaţi că informaţiile publicate pe Site pot fi modificate oricând. Textele, imaginile şi facilităţile prezentate sunt oferite de către hoteluri şi preluate de pe site-urile proprii, unităţile de cazare purtând răspunderea pentru veridicitatea datelor. DirectRomania nu garantează că informaţia de pe Site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul să corectăm erorile (corectabile) de îndată ce ne sunt aduse la cunoştinţă. De asemenea, DirectRomania nu poate fi făcut responsabil pentru eventualele inadvertenţe apărute pe site şi nu poate fi ţinut răspunzător pentru calitatea serviciilor de cazare şi masă prestate de hoteluri, orice reclamaţie în acest sens se va depune de către turist direct la recepţie.
VI. Obligaţiile utilizatorului
Sunteţi de acord să respectaţi următoarele obligaţii incluzând (fără a se limita): - responsabilitatea financiară pentru toate tranzacţiile efectuate în contul sau numele Dvs. . - aveţi vârsta peste 18 ani şi capacitatea legală de iniţia acţiuni juridice - garantarea veridicităţii datelor furnizate despre Dvs. sau membrii familiei Dvs. - neutilizarea Site-ului în scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase. - interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii - obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afişa, licenţia sau reproduce conţinutul Site-ului cu excepţia utilizării în scop personal şi necomercial a unei singure copii a informaţiei conţinută în Site.
VII. Limitarea răspunderii
Responsabilitatea privind corectitudinea şi acurateţea datelor turiştilor, datelor de contact, cărţilor de credit sau a datelor de facturare utilizate în efectuarea unei rezervări îi revine în totalitate Utilizatorului, Compania neputând fi trasă la răspundere în cazul în care Utilizatorului i se aduce un prejudiciu ca urmare a nerespectării acestei prevederi.
Anumite tarife promoţionale disponibile pe site-ul www.DirectRomania.ro sunt supuse anumitor condiţii speciale de rezervare. Această regulă se aplică în special Pachetelor Early Booking ce trebuie rezervate şi achitate integral în avans şi care nu sunt rambursabile.
VIII. Anulări şi modificări
În cazul în care doriţi anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziţionat (şi Hotelierul permite acest lucru), este responsabilitatea Dvs. de a informa în scris sau telefonic DirectRomania despre intenţiile Dvs. În anumite cazuri este posibil să nu puteţi anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui să respectaţi anumite cerinţe pentru aceste acţiuni. DirectRomania sau Hotelierul acceptă toate formele de cereri scrise. DirectRomania sau Hotelierul nu pot anula / modifica serviciul turistic înainte de a primi cererea Dvs. fermă. Puteţi anula rezervarea Dvs. prin intermediul Site-ului în concordanţă cu termenii şi condiţiile Hotelierului. În eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), DirectRomania îşi rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acţiune. Aceste taxe diferă faţă de taxele impuse direct de către Hotelier.
IX. Efectuarea rezervării, metode de plată şi emiterea documentelor de calatorie.
1. Căutare Cazare Utilizatorul va putea căuta cazare care să îndeplinească criteriile sale, utilizând formularul de căutare, prin alegerea destinaţiei sau direct a hotelului, selectarea perioadei dorite (Sosire – Plecare), a tipului şi numărului de camere dorit şi apăsarea butonului
2. Completarea unui formular cu datele sale personale.
3. Confirmarea rezervării
Utilizatorul primeşte confirmarea preluării solicitării de rezervare la adresa de e-mail specificată anterior. Confirmarea include: numărul rezervării, informaţii despre hotelul ales, perioada sejurului, costul total al rezervării şi metoda de plată. Utilizatorul este obligat să citească şi să accepte acest statut, precum şi să-şi însuşească informaţiile privind condiţiile de plată. Parcurgerea tuturor paşilor prezentaţi vor fi obligatorii pentru rezervarea unui sejur online. Costul total al sejurului este exprimat fie în RON fie în EUR, în funcţie de fiecare hotelier în parte şi poate include: cazare, taxele locale şi masa. Confirmarea unei rezervări are loc după verificarea disponibilităţii pentru perioada solicitată de către unul din consultanţii nostri în turism şi blocarea camerei de către unitatea de cazare, pentru maxim 48 de ore. După primirea solicitării de rezervare, DirectRomania poate contacta Clientul în vederea verificării datelor sale personale şi pentru a confirma oferta. Dacă acest contact nu va fi posibil, Compania nu va putea fi trasă la răspundere pentru efectuarea rezervării în condiţiile expuse în rezervare.
4. Metode de plată Pentru a cumpăra un sejur prin intermediul site-ului www.DirectRomania.ro sau prin Call Center-ul DirectRomania, Compania pune la dispoziţie patru metode de plată:
- Transfer bancar - Depunere de numerar la BCR - Plata cash la sediul DirectRomania.ro din Bucureşti - Plata la Recepţie
Utilizatorul poate alege metoda de plată pe care o preferă în cadrul completării formularului cu datele sale personale înainte de transmiterea cererii de rezervare.
Atunci când se alege opţiunea „Transfer bancar” ca metodă de plată, Utilizatorul se obligă să plătească DirectRomania suma datorată în termen de 48 de ore de la efectuarea rezervării şi să trimită în cel mai scurt timp prin e-mail sau prin fax copia ordinului de plată sau a foii de depunere, respectiv să confirme telefonic trimiterea documentului şi să se asigure că documentul a fost recepţionat într-o formă lizibilă. Achitarea unui serviciu prin transfer bancar se poate face numai după rezervarea respectivului serviciu, confirmarea tarifului de către Serviciul clienţi şi eliberarea unei Facturi proforme, într-unul din conturile: Cont RON: RO74RNCB0075115032410001 Cont EUR: RO20RNCB0075115032410003
Transferul trebuie făcut pe numele şi prenumele Utilizatorului sau al turistului şi trebuie să includă numărul Facturii. Lipsa unor menţiuni clare pe ordinul de plată cu privire la numărul Facturii şi numele turistului poate duce la imposibilitatea identificării rezervării, situaţie în care DirectRomania nu va putea fi trasă la răspundere pentru neconfirmarea rezervării în timp util. Voucherele pentru rezervarile efectuate prin intermediul transferului bancar sau a plăţilor în numerar vor fi emise de către Companie în ziua în care suma datorată va ajunge în conturile menţionate mai sus. Comisioanele aferente plăţii prin transfer bancar vor fi suportate în întregime de către plătitor, DirectRomania rezervându-şi dreptul de a nu emite Voucherul atâta timp cât întreaga sumă datorată nu se află în conturile de mai sus. Atenţie! Hotelierii menţin rezervările pentru nu mai mult de 48 de ore de la momentul rezervării dar, în cazul unora, această perioadă se reduce la 24 de ore sau chiar mai puţin, în funcţie de data începerii sejurului. Depăşirea acestui termen presupune anularea rezervării Utilizatorului. Compania nu îşi asumă nicio responsabilitate privind anularea rezervărilor datorată întârzierilor în efectuarea plăţilor către conturile sale.
5. Factura Compania va elibera, pentru fiecare rezervare, o factură fiscală, folosind datele de facturare oferite de Utilizator. În cazul în care Utilizatorul nu specifică date de facturare separate, Compania va emite factura pe numele plătitorului. Factura fiscală se emite în RON, indiferent de moneda în care a fost efectuată rezervarea, cursul aplicat pentru facturare fiind cursul Băncii Naționale a României (BNR). Factura se trimite, prin e-mail (la adresa de e-mail oferită de Utilizator) . Conform legilor în vigoare, factura se consideră original fără semnătura şi ştampila Companiei. Totuşi, în cazul în care Utilizatorul doreşte acest lucru, Compania poate trimite prin curierat (pe cheltuiala Utilizatorului) un exemplar semnat şi ştampilat.
6. Voucher DirectRomania emite Voucherul după confirmarea efectuării plăţii iar turistul are obligaţia să se prezinte cu documentul la recepţia unităţii de cazare, în lipsa acestuia riscând să nu fie cazat.
7. Expediere Vouchere Voucherele vor fi trimise automat la adresa de e-mail specificată în cadrul completării formularului cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare. Astfel este obligatoriu ca adresa e-mail menţionată în timpul procesului de rezervare să fie validă şi activă, Compania neputând fi trasă la răspundere în cazul unui prejudiciu adus turistului deoarece Voucherul nu este primit la timp.
8. Expedierea Voucherelor tipărite La cerere, DirectRomania va expedia, pe cheltuiala Utilizatorului, Voucherele tipărite în maxim 2 zile lucrătoare. Biletele vor fi trimise Turistului ca şi “Scrisoare recomandată” la adresa specificată ca adresă de corespondenţă, în cadrul completării formularului cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare.
X . Modificarea sau anularea rezervării datorită Unităţilor de Cazare.
Orice informaţie referitoare la posibile schimbări în rezervarea deja efectuată vor fi comunicate de către angajaţii DirectRomania fie telefonic, fie la adresa de e-mail specificată în momentul primirii notificării oficiale de la hotelier. DirectRomania nu îşi va asuma responsabilitatea pentru pierderile survenite în urma unei greve a angajaţilor hotelului, a unor situaţii de forţă majoră (intervenţii guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundaţii, accidente, furtuni, atacuri teroriste, acţiuni industriale) sau a oricărei situaţii independente de controlului direct al DirectRomania ce rezultă în anularea rezervării.
XI. Rambursarea costului rezervării În cazul anulării unei rezervări deja achitate, prin www.DirectRomania.ro, efectuată la o dată anterioară datei de plecare, turistul trebuie să fie conştient că penalizările rezultate în urma operaţiunii vor fi impuse de hotelier în funcţie de politicile de anulare şi rezervare. Unele sejururi achiziţionate în regim promoţional nu permit modificări (cum ar fi pachetele Early Booking, etc) sau rambursarea sumei achitate, nici măcar în cazul anulării la o dată anterioară datei de plecare. Anularea sau neprezentarea înseamnă pierderea sumei totale plătită pentru acest tip de sejur.
XII. Reclamaţii
În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris, clar si explicit, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Companiei, pe adresa biroului DirectRomania () sau prin e-mail la adresa . cât si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului). Atât Compania cât si prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Companiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea calătoriei, Compania urmând ca, în termen de 5 zile calendaristice, să comunice turistului despagubirile care i se cuvin.
XIII. Securitatea datelor personale
DirectRomania respectă în totalitate legislaţia privind securitatea datelor personale ale Utilizatorului şi se angajează să nu înstrăineze aceste date către terţe părţi. Când utilizează formularul cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare, Utilizatorului i se va cere să introducă anumite informaţii personale, indispensabile pentru confirmarea rezervării şi pentru emiterea corectă a rezervării. De fiecare dată când se transmite o cerere de rezervare, Compania va trebui să trimită către hotelieri informaţii despre: nume, prenume şi în cazul copiilor, date despre vârsta acestora. Datele personale sunt stocate de către DirectRomania într-o bază de date ce este folosită exclusiv intern şi face posibilă analiza, de către Companie, a dorinţelor şi comenzilor Clientului.
DirectRomania deţine autorizarea de prelucrare a datelor cu caracter personal număr 23228, în conformitate cu legea nr.677/2001, modificată şi completată. DirectRomania va face tot posibilul ca fiecare Utilizator să aibă acces la produse noi, servicii sau promoţii prezentate pe www.DirectRomania.ro. Prin urmare, Compania îşi rezervă dreptul de a informa Utilizatorul cu privire la campanii promoţionale. Utilizatorul poate opta pentru renunţarea la aceste informaţii, trimiţând un e-mail la adresa . În vederea acceptării acestui statut, Utilizatorul confirmă autenticitatea datelor sale personale şi, în acord cu Legea pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date - nr.677 / 2001, este de acord cu stocarea şi procesarea acestor date. Utilizatorul poate, ulterior, verifica şi modifica aceste date.
XIV. Dispoziţii finale
DirectRomania îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea unui Utilizator şi a renunţa la contract, restituind plăţile efectuate (dacă există), fără a justifica o astfel de acţiune. DirectRomania îşi rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii şi condiţiile precum şi statutul companiei. Clientul are obligaţia de a citi Termenii şi condiţiile şi statutul companiei înainte de efectuarea rezervării iar prin acceptarea lor este legat de dispoziţiile valabile la data efectuării rezervării sau a cumpărării sejurului. În cazul în care anumite aspecte nu sunt reglementate în prezentul Statut, acestea sunt supuse Codului Civil şi legilor române în vigoare.