Ai fost dezabonat de la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul DirectRomania.ro! ÎNCHIDE
Oferte Calimanesti Caciulata
1 noapte (22 Noi - 23 Noi)
Sună la 0743 807 678 | 0743 807 678

1 Decembrie si Sf Andrei Hotel Casa Romaneasca, Calimanesti Caciulata - 3 stele

Str. Calea Lui Traian 803, Calimanesti Caciulata Vezi pe Hartă Vezi Street View

Vezi toate Ofertele Speciale

1 Decembrie si Sf Andrei Hotel Casa Romaneasca Calimanesti Caciulata

Servicii incluse:
  1. Cazare
  2. Mic dejun

1. Alege perioada

Valabilitate
Tip masă
Sejur
Tarif/Persoană
Alege
Mic Dejun
2 nopți

De la 1,250 RON

2. Alege camera

Politicile de la Hotel Casa Romaneasca

Mențiuni tarife

Check-in/Check-out

Anulare

Politici copii

Animale de companie

Informații suplimentare

1. Tarifele Standard (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe cameră, pe noapte și includ TVA, mic dejun, acces la piscina interioară/exterioară și acces la saună doar în extrasezon (20 minute/persoană/zi ).
2. Tarifele sunt valabile pentru sejururi de minim 2 nopţi.
3. Taxa hotelieră de 1% din contravaloarea primei nopți de cazare se achită direct la recepție.
4. Accesul la saună se face pe baza de programare, gratuit în extrasezon, în funcție de disponibilitate, în limita a 20 min/persoană/zi.
5. Week: Duminică - Joi.
6. Weekend: Vineri - Sâmbătă.
Check-in: Ora 14.00
Check-out: Ora 11.30
Nu sunt prezentate politici speciale.
Intr-un apartament se pot caza 2 adulti si 2 copii cu varsta de maxim 13 ani sau 3 adulti si 1 copil cu varsta de maxim 13 ani. Micul dejun este inclus pentru 2 persoane.
Pentru al 3-lea adult se va suplimenta micul dejun 50 lei/zi, iar pentru copii cu varsta intre 7 - 13 ani 30 lei/zi
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.