1. Tarifele Standard (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe cameră, pe noapte şi includ TVA, mic dejun și accesul la spa (piscină interioară, jacuzzi, saune şi mini sală fitness).
2. Sesiunea de SPA are o durată de 3 ore/noapte de cazare cu programare prealabilă, în funcție de locurile disponibile, cu respectarea normelor de prevenție în vigoare.
3. Taxa de staţiune se achită direct la recepţie.
4. Toate zilele de vineri şi sâmbătă pot fi rezervate cu minim demipensiune.
5. Tarifele sunt valabile pentru rezervari de minim 2 nopți.
6. În perioadele vacanţelor şcolare precum şi în weekend-uri pe tot parcursul anului (ziua de vineri şi sâmbătă) tarifele cu mic dejun nu se aplică. Rezervările pot fi făcute doar la tarifele de demipensiune sau pensiune completă.
7. Program funcţionare Spa: marţi-duminică 9:00-21:00, luni 14:00-21:00.
8. Tarif servicii masă:
a) supliment prânz (bufet): 75 RON/pers/zi;
b) supliment cină bufet: 80 RON/pers./zi.
Check-in: Ora 14:00
Check-out: Ora 12:00
Nu sunt prezentate politici speciale.
Cazare cu mic dejun:
Pat suplimentar copii 6-14 ani - 190 Lei/ Noapte
Pat suplimentar copii 14-18 ani 240 Lei/ Noapte
Cazare cu demipensiune :
Pat suplimentar copii 6-14 ani - 210 Lei/ Noapte
Pat suplimentar copii 14-18 ani 270 Lei/ Noapte
Cazare cu pensiune completa :
Pat suplimentar copii 6-14 ani - 265 Lei/ Noapte
Pat suplimentar copii 14-18 ani 350 Lei/ Noapte
1. Taxă animale de companie: 50 RON/zi (doar în camerele de la etajul 1).
1. Este interzisă folosirea aparaturii de gătit sau de încălzit, în camerele de hotel.
2. Este interzisă consumarea de alimente sau băuturi achiziţionate din altă locaţie în restaurantul hotelului.
3. Este interzisă părăsirea restaurantului cu alimente sau deţinerea de alimente perisabile în camera de hotel.
4. Serviciile suplimentare, precum şi contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepţia hotelului.
5. Reclamaţiile privind calitatea şi cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist şi se vor depune la recepţia hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamaţiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.